برنا گستران دانش
شركت مهندسي برنا گستران دانش در زمينه ارتباطات رايانه اي و نرم افزار هاي تخصصي با تكيه بر بيش از 6 سال تجربه و استفاده از نيروهاي مستعد و متخصص تاسيس گرديده اين شركت با هدف بالا بردن توان ارتباطي و نهادينه سازي ارتباطات نوين فعاليت خود را آغاز كرده و اكنون با توان فني بالا و گروه توليد و پشتيباني متخصص ارتباط نزديكي با مشتريان خود ايجاد كرده است .

صنعت حمل و نقل در طول COVID-19 ضربه بزرگي خورد، زيرا مشتريان در هنگام سفارشات ماندن در خانه از بين رفتند. با اين حال، اكنون با شروع بازگشايي جهان، حمل و نقل در حال بازگشت است و علائم ديجيتال ساينيج كمك مي كند.

در طول COVID-19، فروشندگان تابلوهاي ديجيتال مجبور بودند به سرعت استراتژي هاي خود را براي ارائه پيام هاي ايمني به نمايشگرها تغيير دهند، و اين روند كاهش نخواهد يافت زيرا علائم ديجيتال همچنان با شرايط ايمني محلي صنعت حمل و نقل سازگار است. علاوه بر اين، فناوري‌هاي جديدتر مانند اينترنت اشيا، اطلاعات زمينه‌اي و نظارت بر جمعيت همچنان موج مي‌زند.

س. راه هايي كه صنعت حمل و نقل از علائم ديجيتال ساينيج استفاده مي كند چيست؟

الف. تابلوهاي ديجيتال ساينيج براي چندين دهه يك فناوري حياتي در بخش حمل و نقل بوده است، كه همه آنها با تابلوهاي LED با وضوح پايين براي به اشتراك گذاشتن زمان حركت در ايستگاه هاي قطار، پايانه هاي اتوبوس، فرودگاه ها و غيره شروع شدند.
اين بازار عمدتاً توسط توليد كنندگان نمايشگر هدايت مي شود. فن آوري آنها بهبود مي يابد و موارد استفاده بيشتري براي فضاهاي عمومي باز مي شود. همه ما با صفحه نمايش هايي كه براي اطلاعات زمان بندي، چرخ و فلك چمدان ها و تبليغات استفاده مي شوند آشنا هستيم. دو روندي كه اخيراً شاهد آن هستيم، استفاده از ساينيج ديجيتال براي جايگزيني راه يابي استاتيك، بالاي سر و ترجيح براي يك يا دو نمايشگر با فرمت بزرگتر (ويديووال و غيره) در مقابل 10-20 صفحه نمايش كوچكتر در يك فضا. هر صفحه نمايشي بايد بتواند هر موردي را كه مشتري نياز دارد، به صورت دستي يا (ترجيحاً) خودكار با استفاده از يكپارچه سازي داده ها با سيستم هاي كليدي انجام دهد.

س. آيا تابلوهاي تابلوهاي خودرو هنوز يك روند است يا كاهش يافته است؟

الف) تابلوهاي ديجيتال وسايل نقليه در همه اشكال تاريخچه طولاني و پرتلاطمي دارند. اولين كشورهاي داخل ماشين (جناس مورد نظر) حدود 17 سال پيش بود. اكثر اين شبكه‌ها به دليل محدوديت‌هاي فناوري موجود در آن زمان ناموفق بودند - قابليت اطمينان عامل اصلي (ارتعاشات، گرما، كيفيت هوا/تهويه ضعيف) بود.

علائم بالاي خودرو به طور خاص تمايل دارد قبل از ناپديد شدن دوباره چرخه هايي را طي كند. فاكتورهاي فناوري زيادي وجود دارد كه بايد در نظر گرفته شود و آن قبل از اطمينان از مطابقت شبكه با قوانين محلي در مورد حواس پرتي رانندگان است.
فكر مي‌كنم اين فناوري اكنون وجود دارد، محاسبات با فاكتور كوچك، ذخيره‌سازي حالت جامد، اتصال سلولي با سرعت بالا، نمايشگرهاي روشنايي/رزولوشن بالا در نسبت‌هاي غير استاندارد. من دو چالش بزرگ براي موفقيت اين شبكه ها مي بينم. اولين مورد، يافتن مشتري با ناوگان اتومبيل به اندازه كافي بزرگ است كه اين كار را ارزشمند كند. اشتراك‌گذاري سواري همچنان بزرگترين بازار بالقوه براي اين مورد استفاده را از بين مي‌برد - شركت‌هاي تاكسيراني در سطح شهر. هدف قرار دادن شركت‌هاي اشتراك‌گذاري سواري مستلزم نصب واحدهاي ماشين بالا با يك مدل غيراستاندارد براي اشكال، اندازه‌ها و غيره خودروهاي مختلف است. چالش دوم آن قوانين محلي است، هر شهر بزرگ (بازار هدف براي چنين شبكه‌هايي) حول تابلوهاي ديجيتال حاكم است. ، اطمينان از انطباق به نرم افزار، برنامه نويسي و محتواي مناسب نياز دارد. اگر بتوان بر اين دو چالش غلبه كرد، تابلوهاي بالاي خودرو روند بزرگي خواهد بود.

ديجيتال ساينيج چگونه به صنعت در طول COVID-19 كمك كرده است؟

الف. هدف ديجيتال ساينيج هدايت تصميم‌گيري است، يا از طريق يك فراخوان متمايز براي اقدام "اين چيزها را بخريد!" يا براي ارائه اطلاعات متني "از اين راه به قطار خود برويد، به زودي مي رود." با COVID-19 فكر مي كنم اين صنعت بيش از هر زمان ديگري مهم است.

مشتريان موجود توانستند از شبكه هاي خود براي تغيير (بسيار سريع) اطلاعات پروتكل ايمني در عرض چند دقيقه استفاده كنند. در ماه‌هاي اوليه همه‌گيري، اين سرعت بسيار مهم بود زيرا اين اطلاعات چندين بار در هفته به‌روزرساني مي‌شد. مديريت فاصله گذاري اجتماعي به بخش كليدي نقش ما در فضاهاي عمومي تبديل شد. خوشبختانه، ما قبلاً يكپارچه‌سازي‌هايي با فناوري‌هاي نظارت بر جمعيت براي ارائه بازخورد در زمان واقعي و كمك به مشتريان خود در مديريت تعداد افراد در يك منطقه خاص داشتيم. يك مورد استفاده كاملاً جديد از قبل شروع به ظهور كرده است كه بر اساس غربالگري افراد قبل از ورود به ساختمان ها با استفاده از كيوسك است. برخي از اينها شامل سنسورهاي دما بودند كه نياز به ادغام با محصولات ما داشتند.

با گسترش واكسيناسيون، افراد بيشتري شروع به جمع شدن و حركت در سراسر جهان خود مي كنند. ما موظفيم از فناوري هاي خود استفاده كنيم و به حفظ امنيت مردم كمك كنيم.

. برخي از نوآوري ها در فضا چيست؟

صنعت تابلوهاي ديجيتال اكوسيستمي است كه نسبت به فناوري‌هاي پشتيباني واكنش نشان مي‌دهد. نمونه‌هاي نقطه عطفي از اين، ديوارهاي ويديويي مقرون به صرفه و اينترنت اشيا هستند. من باور نمي كنم كه ما نقطه عطفي را كه COVID نشان مي دهد ديده باشيم زيرا هنوز در حال توسعه و گسترش هستند. يكي از رقباي اوليه، نظارت بر ديد رايانه/جمعيت و تجزيه و تحليلي است كه آن را احاطه كرده است. ما با پروژه‌هاي متعددي درگير بوده‌ايم كه داده‌ها را از اين سيستم‌ها مي‌گيرند و داشبوردهاي عملياتي را به همراه تابلوهاي نماي عمومي ارائه مي‌كنند تا مردم را در مسيرهاي مختلف هدايت كنند تا زماني كه تعداد افراد در يك منطقه خاص در محدوده قابل قبول باشد. اين فناوري‌ها با تعهدي كه ذكر كردم مطابقت دارند و با بازگشت آنها به حمل‌ونقل عمومي، اعتماد مسافران را افزايش مي‌دهند.

نوآوري ديگر مسافراني است كه تابلوهاي ديجيتال را با گوشي هاي هوشمند خود همراه مي كنند. مسافران مي‌توانند با سيستم علامت ديجيتال ارتباط برقرار كنند، بنابراين مجبور نيستند براي اطلاعات مهم در نزديكي صفحه بمانند - روش سوار شدن در دروازه براي هواپيما مثال خوبي است. اجازه دادن به مردم براي دور شدن از مناطق شلوغ تاريخي در حالي كه مي‌توانيد اعصاب خود را در مورد از دست دادن وسايل نقليه خود آرام كنيد، براي همه افراد درگير عالي است.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1401/2/17  ] [ ۱۱ ] [ bornarasaneh ] [ ]

به طور سنتي، مشاغل از تبليغات چاپي براي نشان دادن پيام هاي بازاريابي استفاده مي كردند. با اين حال، براي برجسته شدن در عصر ديجيتال به رسانه هاي پيچيده تري نياز داريد. اولا، نمايشگرهاي با وضوح بالا در صفحه نمايش هاي ديجيتال جذاب تر از پوسترها هستند. علاوه بر اين، صفحه نمايش هاي ديجيتال طيف وسيعي از فرمت ها را پشتيباني مي كنند. علاوه بر تصاوير، مي توانيد فيلم ها، صفحات وب، گرافيك ها و ارائه ها را پخش كنيد. مزاياي ديجيتال ساينيج عبارتند از:

1. سلف سرويس را ارتقا دهيد
محبوبيت ابزارهاي سلف سرويس در بين مصرف كنندگان در حال افزايش است. در واقع، 67 درصد از مصرف‌كنندگان، سلف سرويس را به تعامل با نماينده شركت ترجيح مي‌دهند. علاوه بر اين، بازار سلف سرويس تا سال 2026 به 68.01 ميليارد خواهد رسيد. بنابراين، تجهيز فروشگاه خرده‌فروشي خود به كيوسك‌هاي ديجيتال براي پاسخگويي به رفتار مشتري در حال تغيير ضروري است.

كيوسك هاي ديجيتال اطلاعات محصول و دستورالعمل هايي را براي مديريت ترافيك در فروشگاه هاي خرده فروشي ارائه مي دهند. به عنوان مثال، مي توانيد از نقشه برداري داخلي براي سفارشي كردن مسيرهاي خريد استفاده كنيد. در نتيجه، بازديدكنندگان وقت خود را در انتظار فروشندگان تلف نمي كنند. علاوه بر اين، مشتريان زمان كمتري را براي پيمايش در تسهيلات شما صرف خواهند كرد.

يكي از دلايل مهم اهميت ديجيتال ساينيج، صرفه جويي در وقت كاركنان است. به تمام زماني كه فروشندگان شما صرف دنبال كردن خريداران مي كنند فكر كنيد. سيستم هاي ديجيتال ساينيج اطلاعات ضروري را نمايش مي دهند و به كارمندان اجازه مي دهند روي پروژه هاي ديگر كار كنند. به عنوان مثال، كيوسك هاي پرديس مي توانند داده هايي در مورد كمك هاي مالي، مسكن و خدمات شغلي داشته باشند. بنابراين، دانش آموزان مي توانند اطلاعات مورد نياز خود را به دست آورند.

2. استفاده از كاغذ را كاهش دهيد
ساينيج ديجيتال به شما كمك مي كند بدون كاغذ برويد. آمارهاي اخير تخمين مي‌زند كه 82 درصد از شركت‌هاي آمريكايي به شدت به كاغذ متكي هستند. علاوه بر اين، 45 درصد از كاغذ توليد شده در ادارات در پايان روز دور ريخته مي شود.

تبليغات روي نمايشگرهاي ديجيتال به جاي رسانه هاي چاپي، مصرف كاغذ را كاهش مي دهد. به عنوان مثال، رستوران ها مي توانند منوهاي كسل كننده را با منوهاي ديجيتال جايگزين كنند. به روز رساني يك علامت ديجيتال سريعتر و مقرون به صرفه تر از چاپ منوهاي جديد است. علاوه بر اين، راه حل هاي ديجيتال ساينيج در جلب توجه مشتري بسيار عالي هستند.

3. ارتباطات شركتي را بهبود بخشيد
ارتباط موثر باعث مشاركت كاركنان و افزايش بهره وري مي شود. در مقابل، ارتباط ضعيف كاركنان را بي انگيزه مي كند و منجر به نرخ پايين ماندگاري مي شود. 86 درصد از كارمندان مي گويند كه ارتباط ناكارآمد باعث شكست شركت مي شود. بنابراين، بسيار حياتي است كه به كارمندان خود احساس ارزشمندي و شنيدن كنند.

براي شروع، مي توانيد اعلان ها و دستورالعمل ها را روي يك صفحه ديجيتال نمايش دهيد. در مرحله بعد، ارقام فروش و اهداف ماه و معيارهاي كليدي شركت را درج كنيد. به عنوان مثال، خرده فروشان مي توانند اهداف فروش را براي ايجاد انگيزه در فروشندگان ارسال كنند يا كسب و كار توليدي مي تواند معيارهاي توليد و KPI را نشان دهد. علاوه بر اين، مي توانيد معيارهاي توليد يا مشتريان جديد را پخش كنيد.

ارسال دستاوردهاي يك كارمند بر روي يك صفحه نمايش ديجيتال باعث مي شود آنها احساس ارزشمندي كنند. از تصاوير سرگرم كننده يا ويديوهاي خيره كننده براي جشن گرفتن دستاوردهاي شخصي استفاده كنيد. به عنوان مثال، مي توانيد از ديوارهاي ويدئويي براي برجسته كردن كارمندي استفاده كنيد كه مدرك پيشرفته خود را به پايان رسانده يا مشتري ارزشمندي را جذب كرده است.

سازمان هايي با كاركنان مرتبط افزايش بهره وري را بين 20 تا 25 درصد نشان مي دهند. خوشبختانه، تابلوهاي اعلانات ديجيتال تيم شما را در مورد اخبار شركت در زمان واقعي به روز مي كنند. علاوه بر اين، مي توانيد فرهنگ شركت را به اشتراك بگذاريد و اهداف شركت را ارتقا دهيد.
4. افزايش تجربه مشتري
دنياي تبليغات امروزي شلوغ است. بصري يكي از راه هاي موثر براي برجسته شدن است. علاوه بر مشتريان هيجان انگيز، محتواي ديجيتالي فوق العاده خاطره انگيز است.

يكي از دلايل اصلي اهميت ديجيتال ساينيج اين است كه مي توانيد آن را مطابق با خواسته هاي مشتري تنظيم كنيد. گارتنر پيش‌بيني مي‌كند كه 89 درصد از شركت‌ها در درجه اول بر اساس تجربه مشتري با يكديگر رقابت خواهند كرد. بنابراين، برندها بايد استراتژي‌هاي مبتني بر تجربه را تطبيق دهند. به عنوان مثال، يك ايستگاه قطار يا فرودگاه مي تواند از علائم راه ياب براي ساده كردن سفر مسافر استفاده كند. به طور مشابه، موسسات مراقبت هاي بهداشتي مي توانند يك فهرست ديجيتالي را براي كمك به بيماران در يافتن اتاق ها و پزشكان ايجاد كنند.

كاهش زمان انتظار يكي از راه‌هاي غني‌سازي تجربيات مشتري است. صف هاي طولاني مشتريان را نااميد مي كند و شانس بازگشت به فروشگاه شما را كاهش مي دهد. در واقع، مصرف كنندگان فقط منتظر 14 دقيقه براي دريافت خدمات هستند. براي خريداران، زمان انتظار درك شده بيشتر از زمان واقعي است. خوشبختانه، علائم ديجيتال در منحرف كردن مشتريان بسيار عالي هستند. مصرف كنندگان مي توانند اخبار و ويدئوها را براي گذران زمان تماشا كنند. علاوه بر اين، بازديدكنندگان مي توانند بازي هاي تعاملي را روي نمايشگرهاي لمسي انجام دهند.

تابلوهاي ديجيتال همچنين به مصرف كنندگان اجازه مي دهد تا روي محصولات مرتبط تمركز كنند. 75 درصد از مشتريان به احتمال زياد از كسب و كاري كه نام و سابقه خريد آنها را مي داند خريد مي كنند. خوشبختانه، ساينيج ديجيتال به شما كمك مي كند تا با نمايش محتواي شخصي سازي شده، مشتريان خود را حفظ كنيد.

5. تجزيه و تحليل
تجزيه و تحليل داده ها به برندها كمك مي كند تا تعيين كنند كه چقدر خوب هستند. علاوه بر اين، داده ها استراتژي هاي بازاريابي را شكل مي دهند. در حال حاضر، 59٪ از شركت ها در برخي از ظرفيت ها از تجزيه و تحليل استفاده مي كنند. تجزيه و تحليل ساينيج ديجيتال اطلاعاتي را در مورد مخاطباني كه با علائم تعامل دارند ارائه مي دهد. شما بينشي در مورد ويژگي هاي مشتري، علايق و رفتار خريد كسب مي كنيد. به عنوان مثال، مراكز خريد مي توانند محبوب ترين فروشگاه ها و گروه سني اكثر بازديدكنندگان را شناسايي كنند. به طور مشابه، يك فروشگاه خرده فروشي مي تواند تعداد خريداران و بازديدكنندگان را با هم مقايسه كند.

تجزيه و تحليل علائم ديجيتال بازخوردي را در مورد كمپين هاي بازاريابي ارائه مي دهد. مي‌توانيد بگوييد كدام تبليغات كارآمد هستند و آن‌هايي كه بايد آن‌ها را بازخواني كنيد. علاوه بر اين، محتوايي را كه بيشترين بازديدكننده را جذب مي‌كند، شناسايي خواهيد كرد. در نهايت، تجزيه و تحليل تلاش هاي شما براي ايجاد محتوا را آگاه مي كند.

6. آسان براي به روز رساني
به روز رساني سريع يكي از دلايلي است كه نشانگر ديجيتال مهم است. در مقايسه، بايد علائم استاتيك را طراحي و چاپ كنيد تا تغييرات را منعكس كند. علاوه بر اين، مي‌توانيد از راه دور از طريق مرورگر اينترنت يا اپليكيشن موبايل به سيستم مديريت محتوا (cms) دسترسي داشته باشيد. در نتيجه، محتواي هر پخش كننده رسانه مرتبط و به روز خواهد شد.

نرم افزار ديجيتال ساينيج نيز امكان زمان بندي را فراهم مي كند. به عنوان مثال، مي توانيد فروش ويژه اي را بر روي تابلوهاي ديجيتال خود در اولين روز ماه در فروشگاه خرده فروشي خود انجام دهيد. به طور مشابه، تابلوهاي منوي ديجيتال گزينه هاي مختلفي را براي صبح، بعد از ظهر و عصر نشان مي دهند. علاوه بر اين، مي توانيد تابلوهاي الكترونيكي را هر چند بار كه دوست داريد به روز كنيد.

در نتيجه

ديجيتال ساينيج مزاياي زيادي براي مراقبت هاي بهداشتي، آموزشي، مهمان نوازي، خرده فروشي، توليد و ساير بازارها دارد. براي شروع، به روز رساني فناوري آسان است. پس از نصب، مي توانيد انتظار بهبود ارتباطات داخلي، افزايش تجربه مشتري و كاهش استفاده از كاغذ را داشته باشيد. علاوه بر اين، تجزيه و تحليل علائم ديجيتال به شما كمك مي كند رفتار مشتري را بهتر درك كنيد.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1401/2/4  ] [ ۰۴ ] [ bornarasaneh ] [ ]

قرار دادن ديجيتال ساينيج در فضاهاي اداري شركت ها مي تواند سرمايه گذاري شما را در تابلوي ديجيتالي ايجاد كند يا شكست دهد. اين علائم با ارائه يك كانال ارتباطي داخلي بسيار قابل مشاهده براي به اشتراك گذاري اطلاعات، كارايي ارتباط را بهبود مي بخشد. به عنوان مثال، علامت ديجيتال ارتباطات داخلي را افزايش مي دهد، كه منجر به 25٪ افزايش بهره وري كاركنان مي شود. به اين ترتيب، آنها مشتريان و كاركنان را در دانش خود نگه مي دارند.

با در نظر گرفتن اين موضوع، انتخاب مناسب ترين مكان براي تابلوهاي ديجيتال شما نيازمند برنامه ريزي استراتژيك است. اتاق هاي كنفرانس، اتاق هاي استراحت، كافه تريا كاركنان و اتاق هاي انتظار مي توانند از علائم ديجيتال بهره مند شوند. اين راهنما همه چيزهايي را كه به قرار دادن تابلوهاي ديجيتال در فضاهاي اداري شركت مي‌پردازد را مورد بحث قرار مي‌دهد.
ملاحظات قرار دادن تابلوهاي ديجيتال ساينيج
يكي از مهمترين فاكتورها در پروژه ديجيتال ساينيج مكان يابي است. به عبارت دقيق تر، خريد يك صفحه نمايش ديجيتال و نصب آن بر روي ديوار براي جلب نظر مخاطبان كافي نيست. در عوض، بايد به دقت در مورد موقعيت و محل نمايشگرهاي ديجيتال خود فكر كنيد. تصميم نهايي شما بايد هدف كلي پروژه شما را برآورده كند.

با در نظر گرفتن اين موضوع، در اينجا نكات مهمي وجود دارد كه بايد هنگام تصميم گيري در مورد محل و موقعيت ديجيتال ساينيج خود به خاطر بسپاريد.

محتوا مكان را تعيين مي كند
اولين كاري كه بايد هنگام تصميم گيري در مورد مكان صفحه نمايش خود انجام دهيد، تجزيه و تحليل محتوايي است كه مي خواهيد نمايش دهيد. مخاطبان شما چه كساني هستند و چه اطلاعاتي را مي خواهيد به آنها منتقل كنيد؟

به عنوان مثال، اگر قصد داريد به‌روزرساني‌ها را با همه كارمندان به اشتراك بگذاريد، نمايشگري كه در ورودي قرار دارد احتمالاً توجه همه را به خود جلب مي‌كند. به طور مشابه، اگر مي‌خواهيد محتواي ديجيتال ساينيج تعاملي را نمايش دهيد، تابلوهاي منوي ديجيتال خود را در مناطقي قرار دهيد كه احتمال توقف و منتظر ماندن افراد وجود دارد. به ياد داشته باشيد، احتمال ترك شغل در سال جاري براي كارمندان غيرمتخصص 12 برابر بيشتر است. اگر كارمندان مخاطب شما هستند، تابلوهاي خود را در مكان هايي قرار دهيد كه بتوانند با آنها تعامل مثبت داشته باشند.

بهترين مكان براي شروع، تعيين هدف كلي سيستم هاي علامت ديجيتال شما است. سپس، مي‌توانيد برنامه‌ريزي كنيد كه چگونه مي‌خواهيد مردم محتوا را ببينند و با آن تعامل داشته باشند. در مرحله بعد، موقعيتي را تعيين كنيد كه به بهترين وجه نمايشگرها را به هدف مورد نظر مرتبط مي كند.

مناطق پر ترافيك را انتخاب كنيد
قبل از تصميم گيري نهايي در مورد مكان قرار دادن ديجيتال ساينيج خود، در فضاي خود قدم بزنيد. هدف مطالعه پلان طبقات با توجه به مناطق پر تردد است. به همين ترتيب، تعيين اينكه چشمان شما به طور طبيعي با ورود به يك فضا به كجا مي رود مفيد خواهد بود. احتمالاً مكان خوبي براي قرار دادن تابلوهاي ديجيتال است. عوامل زير را در نظر بگيريد:

آيا اينجا مكاني است كه مردم معمولاً در حال حمل و نقل هستند يا براي مدت طولاني منتظر مي مانند؟
افراد تمايل دارند اغلب در كجا توقف كنند؟ آيا مكان هاي رايجي وجود دارد كه آنها بيشتر در آن جا مي چرخند؟
آيا منطقه موانعي دارد كه صفحه ديجيتال ساينيج شما را مسدود كند؟ به عنوان مثال، آيا ديوارهاي جداكننده، ستون ها يا پلكان هايي وجود دارد كه ديد را محدود مي كند؟ اگر چنين است، بايد در نصب نمايشگرهاي خود خلاق باشيد.
مكاني كه در آن افراد زمان بيشتري را در انتظار يا در حال گذراندن سپري مي كنند براي قرار دادن تابلوهاي ديجيتال ايده آل خواهد بود. جمع آوري تمام اين اطلاعات ممكن است خسته كننده به نظر برسد. با اين حال، در اطلاع رساني تصميم شما براي قرار دادن تابلوهاي ديجيتال كمك زيادي خواهد كرد.

اطراف را در نظر بگيريد
محيط اطراف شما مي تواند پروژه ديجيتال ساينيج شما را بسازد يا خراب كند. به عنوان مثال، اگر نمايشگرهاي خود را در اتاق هاي جلسه قرار دهيد، احتمال اينكه براي مدت طولاني توجه مخاطب مورد نظر را جلب نكنند، زياد است. افراد ممكن است
اتاق هاي جلسه را در طول روز اشغال نكنند، به اين معني كه محتوا به هدر مي رود.
براي موفقيت بيشتر، نمايشگرهاي خود را در جايي قرار دهيد كه مردم بيشتر وقت خود را در حمل و نقل، انتظار يا كار مي گذرانند. علاوه بر اين، اطمينان حاصل كنيد كه محيط اطراف عاري از ساير مواردي است كه براي جلب توجه مردم رقابت مي كنند. در اينجا يك راه مطمئن براي جلب توجه كارمند شما وجود دارد.

به خاطر داشته باشيد كه محيط اطراف شما يك دارايي است و يافتن بهترين راه براي استفاده از آنها مي تواند سودمند باشد. به عنوان يك نكته، از بيرون آمدن نمايشگرها مانند انگشت شست خودداري كنيد. در عوض، خلاقيت به خرج دهيد و ببينيد چگونه مي توانيد به زيبايي علائم را در فضاي خود ادغام كنيد. بهترين نتيجه اين است كه به نصب تابلوهاي ديجيتال شما اجازه دهيد خود را به روشي محجوب اما برجسته يكپارچه كنند.

ارتفاع ديد مهم است
ارتفاعي كه تابلوهاي ديجيتال خود را در آن قرار مي دهيد اهميت دارد. صرف نظر از اينكه محتواي شما چقدر جذاب است، قرار دادن صفحه نمايش ها در خارج از ميدان ديد واكنش متقابلي خواهد داشت. فاصله ايمن براي تابلوهاي ديجيتال بايد در سطح متوسط ​​چشم باشد كه همه بتوانند آن را ببينند و با آن تعامل داشته باشند. اگر صفحه‌ها را زير سطح چشم قرار مي‌دهيد، مطمئن شويد كه آنها را كمي به سمت بالا زاويه دهيد. به همين ترتيب، آنهايي كه بالاتر از سطح چشم قرار مي دهيد بايد زاويه كمي رو به پايين داشته باشند.

نكته مهمي كه بايد به خاطر داشته باشيد اين است كه فردي كه بينايي طبيعي دارد مي تواند 20 تا 23 فوت جلوتر را به وضوح ببيند. پيمودن اين مسافت به طور متوسط ​​5 تا 7 ثانيه طول مي كشد. برعكس، يك صفحه نمايش ديجيتالي كه در آن فاصله قرار گرفته است به شما امكان مي دهد يك پنجره 5 تا 7 ثانيه اي براي ارسال پيام خود به آن طرف بفرستيد. به همين ترتيب، نمايشگري كه بسيار بالاتر از سطح چشم قرار گرفته است، پنجره درگيري بسيار كوتاه تري دارد. اين به اين دليل است كه با نزديك‌تر شدن بيننده به صفحه، ميدان ديد كاهش مي‌يابد.

هنگام در نظر گرفتن ارتفاع ديد، به دستورالعمل هاي انطباق ADA توجه كنيد. برخي از آنها اشاره مي كنند كه علائم:

ممكن است ورودي ها، خروجي ها يا درها و تجهيزات اضطراري را مسدود نكند
هنگام آويزان كردن از سقف بايد حداقل 80 اينچ از كف بالاتر باشد
بيرون زدگي از ديوار بايد حداقل 27 اينچ بالاتر از كف و تنها 4 اينچ از ديوار به داخل راهرو باشد.
گزينه هاي قرار دادن تابلوهاي ديجيتال
هنگام تصميم گيري در مورد قرار دادن تابلوهاي ديجيتال، مناسب ترين گزينه هاي مكان را در نظر بگيريد. اين شامل:

ديوارها و ستون‌هاي داخلي: آنها از رايج‌ترين مكان‌هايي هستند كه نمايشگرهاي تابلوهاي ديجيتال را مي‌بينيد. تابلوها روي سطحي قرار مي گيرند يا در گوشه اي قرار مي گيرند تا با مخاطب روبرو شوند. علاوه بر اين، نمايشگرها داراي پيام رساني گسترده هستند و موقعيت استراتژيك در مناطق پرترافيك دارند.
مناطق انتظار: مشتريان و بازديدكنندگان شما از كسب و كار شما تا حد زيادي از قرار دادن تابلوهاي ديجيتال در مناطقي كه دچار خرابي مي شوند سود مي برند. به عنوان مثال، تابلوهاي ديجيتال مي توانند زمان انتظار درك شده در لابي ها و اتاق هاي انتظار را كاهش دهند. هنگام طراحي محتوا براي اين مناطق، مطمئن شويد كه با ميانگين زمان انتظار مطابقت دارد. به عنوان يك نكته، مي تواند تركيبي از محتواي آموزشي و سرگرمي باشد.
رختكن، آسانسور يا ساير فضاهاي خالي: اكثر دفاتر شركت ها و مكان هاي تجاري داراي چندين منطقه منحصر به فرد هستند. به عنوان مثال مي توان به آسانسور يا رختكن اشاره كرد. در اينجا، قرار دادن تابلوهاي ديجيتال مي تواند توجه مخاطبان را در يك منطقه خالي اما بسيار پرتردد جلب كند.
اتاق هاي استراحت كاركنان: راه حل هاي ديجيتال ساينيج شما هميشه نبايد مشتريان شما را هدف قرار دهد. پس از همه، شما كارمندان همچنين مي توانيد از محتواي اطلاعاتي، آموزشي يا سرگرم كننده ديجيتال ساينيج لذت ببريد. به اين فكر كنيد كه چگونه اتاق‌هاي استراحت و مناطق مختلف كار را با علائم ديجيتالي تقويت كنيد.
با توجه به همه اين عوامل، به خاطر داشته باشيد كه قرار دادن تابلوهاي ديجيتال مربوط به در دسترس بودن فضايي نيست كه نياز به پر كردن دارد. در عوض، شما مي خواهيد در مورد آنها استراتژيك باشيد و آنها را در جايي قرار دهيد كه بيشترين تأثير را روي مخاطب مورد نظر داشته باشند.

تابلوهاي ديجيتال شركتي خود را به حداكثر برسانيد
نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج نقش مهمي در كمك به شما در استفاده از استراتژي بازار يا ارتقاي فرهنگ شركت خود دارند. با اين حال، عدم قرار دادن و موقعيت يابي صحيح تابلوهاي ديجيتال مي تواند كل پروژه را به هم بزند. به اين ترتيب، با در نظر گرفتن چندين عامل در محيط، مطمئن شويد كه آنها را در مناطق پرترافيك و در ميدان ديد معمولي قرار دهيد. فراموش نكنيد كه محتواي نمايشگرهاي شما نيز تعيين مي كند كه كجا آنها را براي دستيابي به مخاطب هدف قرار دهيد.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1401/1/22  ] [ ۰۵ ] [ bornarasaneh ] [ ]

ديجيتال ساينيج : از مدارس گرفته تا فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي، رستوران‌ها، دفاتر شركت‌ها و بيمارستان‌ها، سازمان‌ها در صنايع مختلف، با آگاهي از اينكه مغز انسان چقدر به اطلاعات بصري واكنش نشان مي‌دهد، به طور گسترده از علائم ديجيتال استفاده مي‌كنند. تابلوهاي منو يا منوهاي ديجيتال، نمايشگرهاي ديجيتال مستقل و ديوارهاي ويدئويي رايج ترين علائم ديجيتال هستند.

در واقع، بيش از 25 درصد از شركت ها در ايالات متحده اولويت بالايي براي كمپين هاي علامت گذاري ديجيتال قائل هستند. اين تعداد بدون شك افزايش يافته و ادامه خواهد داشت، زيرا سازمان‌هاي بيشتري از مزاياي بسياري كه علامت ديجيتال براي برندهاي خود دارد آگاه هستند.

اندازه بازار، روندها و پيش بيني ها
يكي از شاخص‌ترين آمارهاي صنعت پيش‌بيني مي‌كرد كه بازار جهاني تابلوهاي ديجيتال تا سال 2020 از 20 ميليارد دلار فراتر رود. در واقع، اين اتفاق افتاد و انتظار مي‌رود بازار در چند سال آينده در اين مسير رشد ثابت باقي بماند.

در واقع، محرك هاي اين رشد بسيار متنوع هستند. اول، افزايش مورد انتظار در تقاضا براي راه حل هاي ديجيتال ساينيج است. سازمان‌هاي بزرگ و كوچك‌تر و بيشتر و بيشتر از علائم ديجيتال استفاده مي‌كنند و اين افزايش تقاضا باعث رشد چشمگير بازار خواهد شد.

ثانيا، پيشرفت در فناوري محصول علامت ديجيتال است. پيشرفت قابل توجهي در فناوري نمايشگر وجود دارد، حتي با وجود اينكه كاربران نهايي تصاوير واضح‌تر و واضح‌تري را درخواست مي‌كنند. علاوه بر اين، ارائه دهندگان نرم افزار سخت كار مي كنند تا ابزارها و نرم افزارهاي طراحي علامت ديجيتال را توسعه دهند كه با چندين سيستم عامل سازگار باشد.

ساير عواملي كه انتظار مي رود باعث رشد در بازار ديجيتال ساينيج شود، كاهش هزينه پانل هاي نمايشگر است. اين هزينه اوليه سرمايه گذاري را براي كاربران نهايي كاهش مي دهد، كه هميشه انگيزه اي براي ادامه سرمايه گذاري است.

درباره نرم افزار ديجيتال ساينيج
اين نرم افزار تنها يكي از چندين مؤلفه يك سيستم علامت ديجيتال است. اين پلت فرم مركزي براي ايجاد، مديريت و استقرار محتواي پويا بر روي علائم ديجيتال شما است. پخش كننده ديجيتال ساينيج بيت سخت افزاري سيستم را تشكيل مي دهد.

در زير اجزاي نرم افزار ديجيتال ساينيج آورده شده است.

نرم افزار پخش كننده رسانه
نرم افزار مديريت دستگاه
نرم افزار توليد و مديريت محتوا
يك انتخاب عالي براي نرم‌افزار علامت‌گذاري ديجيتال، نرم‌افزاري است كه همه كاره باشد. اين بدان معناست كه شما فقط از يك نرم افزار براي پخش كننده هاي رسانه و سيستم مديريت محتواي خود استفاده خواهيد كرد. در واقع، اين راحت تر از اجراي چندين نرم افزار است. خبر خوب اين است كه اكثر راه حل هاي موجود در بازار اين قابليت را دارند.

علاوه بر اين، فروشندگان نرم افزار منابعي را براي تحقيق و توسعه محصول سرمايه گذاري كرده اند. پيشرفت‌ها در فناوري محصول نشان مي‌دهد كه نرم‌افزار ديجيتال ساينيج امروزي كاملاً پيچيده است و از آخرين استانداردهاي ديجيتال از ويديوهاي HD و تلويزيون زنده تا HTML5 پشتيباني مي‌كند.

فضاي نرم افزار ديجيتال ساينيج به طور فزاينده اي رقابتي به رشد خود ادامه مي دهد. به نظر مي رسد هر روز يك شركت جديد وارد اين صنعت مي شود. بازيكنان مختلف هميشه بهترين تلاش خود را مي كنند، به ويژه در توسعه محصول، تا اطمينان حاصل كنند كه مي توانند نرم افزاري را ارائه دهند كه به طور كامل نيازهاي مشتريان را برآورده كند.
1. ويژگي ها و مقايسه بودجه
براي شروع، نيازهاي خود و آنچه را كه مي خواهيد با راه حل هاي ديجيتال ساينيج انجام دهيد شناسايي كنيد. پيشنهاد مي كنيم از راهنماي مبتدي نرم افزار ديجيتال ساينيج استفاده كنيد تا به درستي نيازهاي ديجيتال ساينيج خود را ترسيم كنيد. در مرحله دوم، بودجه خود را در نظر بگيريد. هنگامي كه متوجه شديد، مي توانيد به دنبال يافتن فروشنده نرم افزاري باشيد كه راه حلي را با ويژگي هايي كه به دنبال آن هستيد و توانايي پرداخت آن را داريد، ارائه دهد.

به هر حال، تا جايي كه مي توانيد زمان خود را صرف خريد ويتريني كنيد. انتخاب نرم افزار ديجيتال ساينيج شما تاثير زيادي بر نحوه اجراي كمپين 1. ويژگي ها و مقايسه بودجه براي شروع، نيازهاي خود و آنچه را كه مي خواهيد با راه حل هاي ديجيتال ساينيج انجام دهيد شناسايي كنيد. پيشنهاد مي كنيم از راهنماي مبتدي نرم افزار ساينيج ديجيتال استفاده كنيد تا به درستي نيازهاي ساينيج ديجيتال خود را ترسيم كنيد. در مرحله دوم، بودجه خود را در نظر بگيريد. هنگامي كه متوجه شديد، مي توانيد به دنبال يافتن فروشنده نرم افزاري باشيد كه راه حلي را با ويژگي هايي كه به دنبال آن هستيد و توانايي پرداخت آن را داريد، ارائه دهد.

به هر حال، تا جايي كه مي توانيد زمان خود را صرف خريد ويتريني كنيد. انتخاب نرم افزار ديجيتال ساينيج شما تاثير زيادي بر نحوه اجراي كمپين ديجيتال ساينيج شما خواهد داشت، بنابراين مي خواهيد مطمئن شويد كه از همان ابتدا همه چيز را درست
انجام مي دهيد. علاوه بر اين، از بررسي ها و توصيفات در مورد آنچه كه مي توانيد به طور واقع بينانه در هنگام دريافت نرم افزار انتظار داشته باشيد، بيابيد. اكثر فروشندگان نرم افزار علامت ديجيتال حرفه اي مطالعات موردي مستند و فهرستي از مراجع خواهند داشت.

2. يك نسخه آزمايشي رزرو كنيد
اين كافي نيست كه يك شركت نرم‌افزار ديجيتال ساينيج، ويژگي‌ها و قابليت‌هاي محصول خود را به شما بفروشد. بهترين راه براي ارزيابي آنچه مي توانيد انتظار داشته باشيد اين است كه نرم افزار را در حال اجرا ببينيد و يك نسخه نمايشي رزرو كنيد. باز هم، اين چيزي است كه بسياري از شركت هاي حرفه اي در راه اندازي آن ترديدي ندارند.

در طول دمو، مي‌توانيد هر سؤالي كه در مورد عملكرد نرم‌افزار داريد از تيم پشتيباني بپرسيد. شما مي خواهيد اعضايي از كاركنان خود كه مستقيماً با نرم افزار تعامل دارند و از آن استفاده مي كنند در دمو حضور داشته باشند. بنابراين، مي توانيد يك جلسه نمايشي مجازي يا حضوري را انتخاب كنيد.

3. نسخه آزمايشي رايگان
به دور از نسخه ي نمايشي، ايده خوبي است كه آن را به تنهايي امتحان كنيد، حتي قبل از اينكه به يك برنامه پولي متعهد شويد. اين به شما احساس مناسبي از نحوه استفاده از نرم افزار و ويژگي هاي ضروري CMS مي دهد.

طول دوره آزمايشي از يك شركت به شركت ديگر متفاوت است، بنابراين ابتدا مي خواهيد در مورد همان سوال بپرسيد. به طور مشابه، برخي از شركت ها به شما اجازه مي دهند از تمام ويژگي هاي محصول با نسخه آزمايشي لذت ببريد، در حالي كه برخي ديگر ويژگي هاي محدودي براي محصول نسخه آزمايشي خود دارند.

4. پشتيباني مشتري پاسخگو
به همان اندازه مهم است كه در هنگام انتخاب يك شركت نرم افزار علامت ديجيتال در نظر گرفته شود، پشتيباني مشتري ارائه شده است. بنابراين، دريابيد كه چگونه مي توانيد با تيم پشتيباني در تماس باشيد. همچنين، از ساير مشتريان مطلع شويد كه تيم پشتيباني مشتري در هنگام تماس با آنها چقدر پاسخگو است. اين نرم افزار ممكن است براي استفاده و پيمايش آسان باشد، اما نمي توان گفت چه زماني ممكن است با مشكلاتي مواجه شويد و به كمك متخصص نياز داشته باشيد.

بنابراين، اطمينان حاصل كنيد كه در مورد حمايتي كه مي توانيد انتظار داشته باشيد و اينكه آيا اين به معناي هزينه اضافي براي شما است يا خير، در همان صفحه هستيد.

در نتيجه
هيچ شكي در مورد تأثير راه حل هاي ديجيتال ساينيج در ارتباطات، بهبود شناخت برند و افزايش تعامل وجود ندارد. اين نرم افزار جزء جدايي ناپذير سيستم شما است و بايد مطمئن شويد كه از نظر ويژگي ها و قابليت ها و همچنين هزينه، آنچه را كه براي شما مناسب است به دست آوريد.1. ويژگي ها و مقايسه بودجه براي شروع، نيازهاي خود و آنچه را كه مي خواهيد با راه حل هاي ديجيتال ساينيج انجام دهيد شناسايي كنيد. پيشنهاد مي كنيم از راهنماي مبتدي نرم افزارديجيتال ساينيج استفاده كنيد تا به درستي نيازهاي ديجيتال ساينيج خود را ترسيم كنيد. در مرحله دوم، بودجه خود را در نظر بگيريد. هنگامي كه متوجه شديد، مي توانيد به دنبال يافتن فروشنده نرم افزاري باشيد كه راه حلي را با ويژگي هايي كه به دنبال آن هستيد و توانايي پرداخت آن را داريد، ارائه دهد.

شركت برنا گستران| نرم افزار برنا رسانه

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1401/1/17  ] [ ۰۵ ] [ bornarasaneh ] [ ]

ديجيتال ساينيج برنا رسانه به عنوان يك نرم افزار دانش بنيان كه در حال حاضر به بيش از ۲۰۰ سازمان و مركز دولتي و خصوصي ارائه شده و وظيفه اطلاع رساني يكپاچه در سازمان هاي را به عهده دارد. نرم افزار ديجيتال ساينيج برنا رسانه با ماهيت روابط عمومي الكترونيك جايگزين مدل هاي اطلاع رساني سنتي در سازمان ها كه معمولا با كاغذ و بنر و پوستر ها به شكل ايستاتيك در ورودي سازمان به شكل ناخوشايندي نصب مي شدند و هزينه و زمان بسيار زيادي را از واحد هاي مربوطه مانند روابط عمومي و تداركات ميگرفتند. در خصوص راهكار ديجيتال ساينيج وزارت ورزش و جوانان در اداره كل روابط عمومي وامور بين الملل خود با توجه به اينكه ساختمان ستادي و ديگر ساختمان هاي وزارت خانه سرويس دهي ويژه اي به جوانان دارند مراجعه ارباب رجوع و مخصوصاً جوانان در اين سازمان بسيار زياد بوده و اين موضوع نياز به اطلاع رساني ديداري در سطح ساختمان ها و طبقات وزارت خانه را بيش از پيش نمايان مي كند.

با پيشرفت تكنولوژي در اين حوزه و ورود نرم افزار هاي ديجيتال ساينيج به جهت اطلاع رساني، نسل جديدي در اين ميدان وارد شد و تمامي اطلاع رساني ها به صورت متمركز در سازمان ها از يك نقطه به راحتي صورت ميگرفت.

ديجيتال ساينيج برنا رسانه نيز با هدف بومي سازي و تاكيد به محوريت محتوا در سازمان ها نسخه نرم افزاري خود را ارائه داده و توانسته نقش پر رنگي را در بين روابط عمومي سازمان ها ايفا كند.

شركت برنا گستران دانش از طريق نرم افزار ديجيتال ساينيج برنا رسانه، با داشتن امكان ارسال اطلاعات همزمان براي تمامي نمايشگرهاي نصب شده در سازمان و يا ارسال براي گروهي از نمايشگرها كه از قبل تعيين شده اند قابليت مديريت محتوا در اين زمينه را به كاربران خود ميدهد. به اين ترتيب با دسته بندي نمايشگرها در گروه هاي مربوط به هر بخش ادارات و سازمان ها اطلاعات كاملاً متناسب و مربوط به همان بخش از نمايشگر ها پخش ميگردد.

سامانه ديجيتال ساينيج برنا رسانه در وزارت ورزش

استفاده از ديجيتال ساينيج برنا رسانه در وزارتخانه ها با توجه به مراجعات فراوان افراد به آنها و وجود تعداد زياد كاركنان با وظايف مختلف ميتواند راهكار بسيار مناسبي براي تسهيل دريافت خدمات مورد نظر مراجعان و همچنين انجام وظايف كاركنان داشته باشد و وزارت ورزش و جوانان با درك اين مهم  و پي بردن به اهميت استفاده از نرم افزار اطلاع رساني يكپارچه برنا رسانه  اقدام به تهيه اين نرم افزار نمود.

نمايشگر اصلي ۷۰ اينچي ديجيتال ساينيج برنا رسانه در طبقه همكف وزارتخانه مذكور كه از نقاط استراژيك و پر تردد ميباشد نصب شده  در حال اطلاع رساني ديجيتال و به روز محتواي وزارتخانه  بوده است. ديجيتال ساينيج برنا رسانه مشكلات زيادي از گروه روابط عمومي كه بايد به صورت سنتي در قالب نصب يك فلش به صورت دستي روي نمايشگر هر روز اتفاق ميافتاد را بر طرف كرده است .

وزارت ورزش و جوانان در تاريخ ۸ دي‌ماه ۱۳۸۹ و پس از ادغام سازمان تربيت بدني و سازمان ملي جوانان در مجلس هشتم تشكيل شد. و وزارت خانه از سازمان هاي تابعه زيادي تشكيل شده است و در برنامه ريزي روابط عمومي به اين ترتيب آمده است كه در فاز هاي بعدي ديجيتال ساينيج برنا رسانه را در ديگر ساختمان هاي زير مجموعه وزارت وزرش راه اندازي كرده و از طريق طريق ديجيتال ساينيج برنا رسانه به هركدام از ناحيه هاي موجود در نرم افزار ديجيتال ساينج محتواي مربوط به آن سازمان تابعه را داده و حتي مديريت بخشي از نمايشگر را به روابط عمومي مستقر در سازمان هاي زير مجموعه داشته باشد.

برنا گستران دانش

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1400/7/4  ] [ ۰۸ ] [ bornarasaneh ] [ ]

با راه اندازي ديجيتال ساينيج در صندوق رفاهي دانشجويان به عنوان بخشي از رويكرد آينده نگرانه خود ، نياز به داشتن وسيله اي موثر براي برقراري ارتباط با جمعيت دانشجويان را داشت. به همين منظور ، آنها از  يك صفحه نمايشگر و ارسال محتويات از سمت منبع اصلي راهي براي ايجاد ارتباط خود با دانشجويان استفاده نمودند . با توجه به فلسفه نوآوري در ارتباطات ، موسسات فرصتي را براي ارتقا به روش تعامل و اطلاع رساني به دانشجويان خود ديد و براي يافتن راه حل به متخصصان ديجيتال ساينيج مراجعه كرد.

صندوق رفاه دانشجويان به عنوان يكي از مولفه هاي اصلي استراتژي ارتباطات داخلي آن سيستم كه به خوبي قابل مشاهده است ، اين امكان را دارد تا پيام هاي خود را در هر موضوعي به دانشجويان و ساير مراجعين قرار دهد. استفاده آسان از ديجيتال ساينيج تضمين مي كند كه مي توانيم اطلاعات را به موقع حفظ و پيام هاي جديد را به راحتي و به سرعت به آن اضافه كنيم. به طور كلي ، ديجيتال ساينيج باعث شده كه  مديران سازمان ها احساس  كنند كه از نرم افزاري عالي و ساده براي اطلاع رساني و ارتباطات داخليشان استفاده مي كنند.

استفاده از ديجيتال ساينيج در صندوق رفاهي دانشجويان ، باعث شده تا كاركنان روابط عمومي پيام هاي به موقع ، موضوعي و جذاب را در نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج ارائه دهند ، و آنچه را كه در برنامه هاي آنها رخ مي دهد برجسته مي كند.

نرم افزار ديجيتال ساينيج همچنين مي تواند مخاطبين را بر اساس بخشهاي مختلف گروه بندي كند و محتواي هر بخش را در يك صفحه يا در تمام صفحه هاي ديجيتال ساينيج نمايش دهد. توانايي نشان دادن اينكه اطلاعات ضروري در هر لحظه راهي عالي براي تعامل و برقراري ارتباط با دانشجويان و مخاطبين صندوق رفاه دانشجويي است. همچنين راه حل ديجيتال ساينيج را مي توان در كلاسها ، واحد انفورماتيك ، انتظامات ، سالن هاي ورزشي ، بخش اداري ، سالن اجتماعات ، ورودي دانشگاه ها و راهروها استفاده كرد.

برنا گستران دانش

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1400/5/23  ] [ ۰۸ ] [ bornarasaneh ] [ ]

نصب نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج در آب و فاضلاب منطقه يك به دنبال استفاده از روش هاي جديد براي اطلاع رساني در روابط عمومي سازمان و  جلب توجه كاركنان و ارباب رجوعان خود بوده است، بدين صورت مي توان توجه افراد را به سمت فرهنگ درست مصرف كردن آب معطوف كرد. پيام هاي زيادي وجود دارد كه مي توان براي مخاطبان فعلي ارسال نمود كه در گذشته با استفاده از روش هاي سنتي اطلاع رساني به كار ميرفت. اما يك نمايشگر ديجيتال ساينيج مطالب زيادي را به مخاطبين خود ميتواند ارائه دهد و در زمان كوتاه بيشترين اطلاعات را منتقل نمايد. روش هاي متفاوتي براي استفاده از نمايشگرهاي ديجيتال وجود دارد ، اما بعضي از آنها موثرتر از بقيه هستند كه عبارت اند از:

از ديجيتال ساينيج  آب و فاضلاب منطقه يك براي پخش ويدئو ها، تصاوير، اوقات شرعي و… به عنوان سيستم هاي ارائه دهنده در دفاتر ، اتاق هاي جلسات و سالن هاي كنفرانس استفاده مي شود. علاوه بر اين، نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج در مكان هاي عمومي قرار مي گيرند تا توجه مردم را جلب كرده و آنها را در مورد رويدادهاي آينده آگاه كنند. سيستم هاي ديجيتال ساينيج به همراه پيشنهادات ويژه به مشتركان شركت آب و فاضلاب كمك مي كنند تا فرهنگ چگونگي مصرف آب را بياموزند. علاوه بر اين ، محتواي پويا و به ياد ماندني مي تواند تأثير بسيار خوب و ماندگاري را به دنبال داشته باشد.

نكته مهم اين است كه شما  اطمينان داريد كه بازديدكنندگان شما در ازاي وقت خود از اطلاعات ارزشمندي برخوردار مي شوند. اين كه آيا اين يك نمايش عملي محصوب مي شود و يك ماده غذايي با ارزش بالا و يا يك نكته قابل اجرا كه به نفع آنهاست ، چيزي كه سازمان شما را  متمايز خواهد كرد اين است كه اطلاعات مفيدي را ارائه مي دهد.

استفاده كامل از قالب رويداد زنده به شما اين امكان را مي دهد تا مخاطبان خود را مستقيماً درگير كنيد ، با استفاده از تكنيك هاي پيشرفته ميتوان براي جلب توجه به صفحه نمايش خود و تحريك مشتركين رويدادهاي مختلف يك محيط ايده آل براي به نمايش گذاشتن مطالب خود فراهم ساخت.

برنا گستران دانش

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1400/5/16  ] [ ۰۸ ] [ bornarasaneh ] [ ]

سازمان هايي مانند اتاق بازرگاني شهرهاي مختلف كه داراي مراجعين روزانه زيادي از بين مردم مي باشند در موارد مربوط به مراجعين مانند راهنمايي براي دريافت خدمات مورد نظر آنها و همچنين معرفي خدمات خود با مشكلات زيادي مواجه هستند. اتاق بازرگاني اصفهان به عنوان يكي از قطب هاي تجاري و صنعتي كشور و با اعضاي پرشمار يكي از همين سازمان ها ميباشد كه روزانه افراد زيادي از تجار و فعالان اقتصادي و همچنين مسئولين و مقامات داخلي و خارجي به آن مراجعه مي كنند. بدليل اينكه از نظر اين سازمان اطلاع رساني عمومي امري بسيار مهم ميباشد پس از اتاق هاي بازرگاني تهران و البرز اتاق بازرگاني اصفهان نيز اقدام به راه اندازي سامانه اطلاع رساني ديجيتال ساينيج برنا رسانه نموده است.

اطلاع رساني به مراجعيني كه گاهي اوقات اطلاع زيادي از اينكه چگونه بايد امور خود را پيگيري نمايند يكي از اصلي ترين اهداف روابط عمومي اتاق بازرگاني اصفهان مي باشد اما رسيدن به چنين هدفي بدون استفاده از ابزار مناسب و به روز در اين زمينه مي تواند بسيار سخت باشد. به همين دليل با راه اندازي سامانه ديجيتال ساينيج برنا رسانه و استفاده از امكانات چند رسانه اي متنوع اين نرم افزار روابط عمومي اتاق بازرگاني اصفهان به دنبال استفاده از انواع محتوا براي اطلاع رساني بوده است. مديريت نمايش محتوا در نمايشگرهاي ديجيتال كه در چند نقطه ساختمان نصب شده است با نرم افزار اطلاع رساني يكپارچه برنا رسانه بسيار ساده و كاربردي مي باشد. به طوري كه بدون هيچ گونه آموزش خاص قبلي يك كاربر به راحتي ميتواند به توليد و ارسال محتوا با امكان زمان بندي پخش محتوا در اين نمايشگرها بپردازد.

با در نظر گرفتن اينكه ميتوان از طريق پخش آگهي در نمايشگرهاي ديجيتال ساينيج كسب درآمد نيز نمود راه اندازي سامانه اطلاع رساني ديجيتال ساينيج نه تنها خيلي از مشكلات اطلاع رساني را در آن سازمان از پيش رو بر ميدارد با كاستن هزينه هاي چاپ پوستر و بنر و در كنار آن پخش تبليغات در نمايشگرها پس از مدتي تمامي هزينه هاي راه اندازي اين سامانه جبران ميگردد.

برنا گستران دانش

امتیاز:
بازدید: 0
برچسب:
:
[ 1400/5/12  ] [ ۰۴ ] [ bornarasaneh ] [ ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 8
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب